INNOWACJE, PROGRAMY, PROJEKTY
PROJEKTY I INNOWACJE REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
1. Projekt E-Twinning : English with friends - Realizuje mgr ALESIA ASMUSHKINA
2. Projekt E-twinning: Challenge accepted- realizuje mgr ALESIA ASMUSHKINA
3. Innowacja pedagogiczna :Rozwijanie sprawności językowych w zakresie języka mniejszości narodowej-niemieckiego poprzez zastosowanie książek i filmów niemieckojęzycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym - realizuje mgr ANETA WOŹNICA
4. Innowacja pedagogiczna: Ojczyznę kocha się, bo własna- realizuje mgr GRAŻYNA ŚWIERCZ
PROJEKTY REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
1. Projekt z językowo - czytelniczy " NIEMIECCY PISARZE DZIECIOM- realizujĄ :mgr Elżbieta Pędzik, mgr Renata Marciniak i mgr Grażyna Świercz
2. Projekt E-Twinning - "Let's get to know", czyli POZNAJMY SIĘ! - realizuje mgr Alesia Asmushkina
3. Projekt E-Twinning - "Welcome to my dreamland", czyli WITAM W MOJEJ KRAINIE MARZEŃ! - realizuje mgr Alesia Asmushkina
4. Projekt "Niewidomy kolega? Mój dobry przyjaciel, a ja już wiem jak mu pomagać"
5. Projekt z języka niemieckiego - DEUTSCH AG - realizuje mgr Elżbieta Pędzik i mgr Alesia Asmushkina
6. Projekt "Opolskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża"
INNOWACJE PEDAGOGICZNE w roku szkolnym 2020/2021
1. Jestem kimś - realizuje mgr Małgorzata Wronowska
2. Jestem Polakiem - realizują mgr Grażyna Świercz i mgr Wojciech Kwieciński( w ramach innowacji projekt BOHATERON)
3. Podróż przez zjednoczone Niemcy - realizuje mgr Elżbieta Pędzik
4. Rozwijanie sprawności językowych w zakresie języka mniejszości narodowej-niemieckiego poprzez zastosowanie książek i filmów niemieckojęzycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym - realizuje mgr Aneta Woźnica
INNOWACJE PEDAGOGICZNE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
1. Taniec i ruch w rozwijaniu orientacji przestrzenno - kierunkowej oraz kształtowaniu intuicji geometrycznych - realizuje mgr Karolina Gawlik
2. Rozwijanie sprawności językowych w zakresie języka mniejszości narodowej-niemieckiego poprzez zastosowanie książek i filmów niemieckojęzycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym - realizuje mgr Aneta Woźnica
3. Tańczyć każdy może - realizuje mgr Daria Bejm
4. Focus on English - realizuje mgr Alesia Asmushkina
5. Młody matematyk w labolatorium - realizuje mgr Marta Więdłocha
6. Czarodziejskie słowa - realizuje mgr Grażyna Świercz
7. Jestem kimś - realizuje mgr Małgorzata Wronowska
PROJEKTY REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
1. Ogólnopolski projekt grantowy wspierający talenty informatyczne.
2. EDUKO- Bardzo Młoda Kultura 2019/2020- Opolskie projekty
3. Projekt Nauka pływania uczniów klas I-III
4. Lekkoatletyka dla każdego - 2 grupy
5. SKS dla klas V
6. SKS dla klas VII-VIII
7. Projekt SZKOŁA PAMIĘTA
8. Projekt BohaterON
9. Projekt E-Twinning - Gotowanie przez zabawę
10. Projekt E-Twinning - Świat bez granic
Realizujemy projekt SZKOLNY KLUB SPORTOWY, w tym:
- zajęcia sportowe - lekkoatletyka, piłka siatkowa.
Realizujemy projekt LEKKOATLETYKA DLA KAŻDEGO, w tym:
- zajęcia sportowe,
-pozyskaliśmy sprzet sportowy do zajęć.
PROJEKTY REALIZOWANE W RAMACH MIĘDZYNARODOWEGO PARTNERSTWA SZKÓŁ
"Z czeskimi przyjaciółmi chronimy przyrodę i tworzymy ekodzieła"
"Z czeskimi przyjaciółmi przeciwdziałamy uzależnieniom oraz promujemy zdrowy i aktywny styl życia"
"Aktywni uczniowie"
"Nic o nas bez nas, czyli rosną nam młodzi samorządowcy"
" Góry i ludzie oczami dzieci"
"Z przyjaciółmi w historycznych miastach"
Uniwersytet Dzieci w Klasie
W tym roku szkolnym klasa III B uczestniczyła w realizacji programu Uniwersytetu Dzieci w Klasie, który został objęty patronatem honorowym Ministerstwa Edukacji Narodowej. Wszystkie zajęcia prowadzone były Metodą Pytań i Doświadczeń, która rozbudzała naturalną ciekawość i kreatywność uczniów. Realizując projekt „ Matematyka - kto w pracy liczy, mierzy i waży?”uczniowie rozwijali kompetencje matematyczne i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy matematycznej w życiu codziennym. Uczyli się samodzielnego wyciągania wniosków i umiejętności pracy w grupie, a także poznawali własne emocje i sposoby radzenia sobie z nimi w sytuacjach trudnych. Rozpoczynając zajęcia dzieci otrzymały indeksy, w których potwierdzane były zaliczenia zajęć. Po zrealizowaniu wszystkich zajęć uczniowie otrzymali dyplomy. Zajęcia dzieciom bardzo się podobały i chętnie w nich uczestniczyły. Każda lekcja składała się z miniwykładu naukowca lub specjalisty, który wyjaśniał omawiane zagadnienie i twórczej pracy dzieci, której towarzyszyła dobra zabawa.
Wiesława Papkalla
Dla ucznia
Najważniejsze informacje dla naszych uczniów. Konkursy, zbiórki, wybory samorządu i nie tylko.
Dla Rodziców
Najważniejsze informacje dla rodziców naszych uczniów. Spotkania, wywiadków, Rada Rodziców, materiały edykacyjne i nie tylko.