PROJEKTY I INNOWACJE REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
1. Projekt E-Twinning : English with friends - Realizuje mgr ALESIA ASMUSHKINA
2. Projekt E-twinning: Challenge accepted- realizuje mgr ALESIA ASMUSHKINA
3. Innowacja pedagogiczna :Rozwijanie sprawności językowych w zakresie języka mniejszości narodowej-niemieckiego poprzez zastosowanie książek i filmów niemieckojęzycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym - realizuje mgr ANETA WOŹNICA
4. Innowacja pedagogiczna: Ojczyznę kocha się, bo własna- realizuje mgr GRAŻYNA ŚWIERCZ
PROJEKTY REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
1. Projekt z językowo - czytelniczy " NIEMIECCY PISARZE DZIECIOM- realizujĄ :mgr Elżbieta Pędzik, mgr Renata Marciniak i mgr Grażyna Świercz
2. Projekt E-Twinning - "Let's get to know", czyli POZNAJMY SIĘ! - realizuje mgr Alesia Asmushkina
3. Projekt E-Twinning - "Welcome to my dreamland", czyli WITAM W MOJEJ KRAINIE MARZEŃ! - realizuje mgr Alesia Asmushkina
4. Projekt "Niewidomy kolega? Mój dobry przyjaciel, a ja już wiem jak mu pomagać"
5. Projekt z języka niemieckiego - DEUTSCH AG - realizuje mgr Elżbieta Pędzik i mgr Alesia Asmushkina
6. Projekt "Opolskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża"
INNOWACJE PEDAGOGICZNE w roku szkolnym 2020/2021
1. Jestem kimś - realizuje mgr Małgorzata Wronowska
2. Jestem Polakiem - realizują mgr Grażyna Świercz i mgr Wojciech Kwieciński( w ramach innowacji projekt BOHATERON)
3. Podróż przez zjednoczone Niemcy - realizuje mgr Elżbieta Pędzik
4. Rozwijanie sprawności językowych w zakresie języka mniejszości narodowej-niemieckiego poprzez zastosowanie książek i filmów niemieckojęzycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym - realizuje mgr Aneta Woźnica
INNOWACJE PEDAGOGICZNE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
1. Taniec i ruch w rozwijaniu orientacji przestrzenno - kierunkowej oraz kształtowaniu intuicji geometrycznych - realizuje mgr Karolina Gawlik
2. Rozwijanie sprawności językowych w zakresie języka mniejszości narodowej-niemieckiego poprzez zastosowanie książek i filmów niemieckojęzycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym - realizuje mgr Aneta Woźnica
3. Tańczyć każdy może - realizuje mgr Daria Bejm
4. Focus on English - realizuje mgr Alesia Asmushkina
5. Młody matematyk w labolatorium - realizuje mgr Marta Więdłocha
6. Czarodziejskie słowa - realizuje mgr Grażyna Świercz
7. Jestem kimś - realizuje mgr Małgorzata Wronowska
PROJEKTY REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
1. Ogólnopolski projekt grantowy wspierający talenty informatyczne.
2. EDUKO- Bardzo Młoda Kultura 2019/2020- Opolskie projekty
3. Projekt Nauka pływania uczniów klas I-III
4. Lekkoatletyka dla każdego - 2 grupy
5. SKS dla klas V
6. SKS dla klas VII-VIII
7. Projekt SZKOŁA PAMIĘTA
8. Projekt BohaterON
9. Projekt E-Twinning - Gotowanie przez zabawę
10. Projekt E-Twinning - Świat bez granic
Realizujemy projekt SZKOLNY KLUB SPORTOWY, w tym:
- zajęcia sportowe - lekkoatletyka, piłka siatkowa.
Realizujemy projekt LEKKOATLETYKA DLA KAŻDEGO, w tym:
- zajęcia sportowe,
-pozyskaliśmy sprzet sportowy do zajęć.
PROJEKTY REALIZOWANE W RAMACH MIĘDZYNARODOWEGO PARTNERSTWA SZKÓŁ
"Z czeskimi przyjaciółmi chronimy przyrodę i tworzymy ekodzieła"
"Z czeskimi przyjaciółmi przeciwdziałamy uzależnieniom oraz promujemy zdrowy i aktywny styl życia"
"Aktywni uczniowie"
"Nic o nas bez nas, czyli rosną nam młodzi samorządowcy"
" Góry i ludzie oczami dzieci"
"Z przyjaciółmi w historycznych miastach"
Dnia 28 listopada uczniowie klas 8A i 8B naszej szkoły wzięli udział w spotkaniu online w ramach projektu współpracy międzynarodowej „Challenge accepted” realizowanego na platformie eTwinning. Podczas tego spotkania nasi uczniowie zagrali w grę „Guess Who” wraz z uczniami partnerskiej szkoły z Turcji.
Gra „Guess Who” jest oparta na zgadywaniu, dedukcji i zadawaniu pytań. Po stworzeniu swoich opisów w języku angielskim na platformie eTwinning uczniowie naszej szkoły wraz ze swoimi rówieśnikami z partnerskiej szkoły z Turcji odgadywali swoją tożsamość. Pomocą w odgadywaniu, kim jest przeciwnik, były pytania w języku angielskim, które były formułowane tak, by można było na nie odpowiedzieć wyłącznie „tak” lub „nie”. Gra dostarczyła wiele pozytywnych emocji oraz posłużyła udanym narzędziem do doskonalenia umiejętności językowych uczniów, przełamania obawy przed mówieniem w języku obcym oraz poznania kultury i tradycji kraju szkoły partnerskiej.
Wielkie brawa i podziękowania dla naszych uczniów za zaangażowanie i aktywny udział w spotkaniu i grze:
Aleksandra Drzyzga, Antonina Nieświec, Olga Nowara, Małgorzata Sękowska, Szymon Bartnicki oraz Kacper Sklorz.
Alesia Asmushkina