Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Informacje dodatkowe – strona posiada
Narzędzie ułatwień dostępu (widoczny obrazek po prawej stronie przy poruszaniu się po witrynie) a w nim:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia:2021-03-31.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11.09.2024
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobami do kontaktu są:
Małgorzata Wronowska - adres poczty elektronicznej: dyrektor@psp1.ozimek.pl.Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 77 465 19 19
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacje uzupełniające
Podmiot:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ozimku
Adres URL:
www.psp1.ozimek.pl Data publikacji strony internetowej: 2011-09-01. Data ostatniej aktualizacji dotyczącej zmiany wyglądu, struktury informacji lub sposobu publikowania: 2021-11-10.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ozimku
ul. Częstochowska 26
46-040 Ozimek
Tel.: (+48) 77 465 19 19
E-mail: info@psp1.ozimek.pl
Strona internetowa: https://psp1.ozimek.pl/
Dostępność architektoniczna
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ozimku znajduje się przy ulicy Częstochowskiej 26.
W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.
Budynek szkoły nie posiada podjazdów oraz windy dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika portierni usytuowanej w korytarzu przy wejściu głównycm.
Wzdłuż ulicy Częstochowskiej jest parking ogólnodostępny bez wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Od sstrony boiska szkolnego znajduje się kilka miejsc parkingowych, z których korzysta personel szkoły
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii skłodowskiej - Curie w Ozimku podejmie starania w celu zapewnienia miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
W budynku nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Ozimku nie posiada dedykowanych aplikacji mobilnych.